"Lannet IT werkt eerlijk en transparant"

Bart Kablau, Kablau & Joustra

Contact

Telefoon 013 747 0 747

Direct bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 7.30 tot 17.00 uur.
Buiten kantoortijden bereikbaar voor spoedstoringen. Meer informatie? Support nodig?

Kablau & Joustra

“Doen waar je goed in bent en de rest gewoon aan een ander overlaten, zoals het spreekwoord “Schoenmaker blijf bij je leest”. Dat is wat ons zo bevalt aan onze netwerkbeheerder Lannet.” Bart Kablau, samen met Peter Joustra eigenaar van Kablau & Joustra, beschrijft hoe hij tegen Lannet IT aankijkt. “Ze werken, net als wij, eerlijk en transparant.”

Bijna alle bedrijfsprocessen zijn te automatiseren. Ook zonder grote softwarepakketten met dure licenties. Kablau & Joustra programmeert bedrijfssoftware op maat. Wij gaan met een leeg vel naar de klant en luisteren hoe er gewerkt wordt. We bouwen wat nodig is. Niks meer en niks minder. Het idee dat maatwerk duur is weerspreekt Kablau. Wij rekenen alleen de benodigde uren door. Als het af is zit een klant dus niet aan dure licenties of jaarlijkse bijdragen vast die hij met standaard software wel heeft. Ik ben ervan overtuigd dat onze insteek uiteindelijk vaak goedkoper is.

Dé partij
Een softwarebouwer heeft vanzelfsprekend een stabiel en veilig automatiseringssysteem nodig. “Toen we acht jaar geleden Kablau & Joustra oprichtten zijn we meteen met Lannet in zee gegaan. Ik kende hen uit het verleden en wist dat zij dé partij waren op het gebied van netwerkbeheer. Ze doen waar ze goed in zijn en laten de rest aan anderen over. Dat is ook onze insteek. Daarnaast zijn we allebei transparant in onze dienstverlening. Een ideaal klimaat voor een goede samenwerking!”

VoIP
In augustus verhuisde Kablau & Joustra naar een nieuw bedrijfspand. Met Lannet IT werden de mogelijkheden voor telefonie besproken. We kregen goed advies over een VoIP oplossing die biedt wat wij nodig hebben. Geen overbodige ballast of extra bekabeling, zelfs geen telefoons op onze bureaus!

Kablau & Joustra koos voor een oplossing met de VoIP software van 3CX op de server en de werkstations. Telefoontoestellen zijn uit het kantoor verbannen: gesprekken worden gevoerd met een headset gekoppeld aan de pc. Kablau: Vroeger was het erg veel werk als er een nieuwe telefoon bij moest komen. Een toestel aanschaffen, kabels trekken, aansluiten, de telefooncentrale programmeren… Daarnaast waren die toestellen ook enorm kostbaar. Met dat in ons achterhoofd zijn we het VoIP traject ingegaan en we zijn erg blij met het resultaat! Voor een nieuwe medewerker hoeven we alleen maar een paar gegevens in te vullen en een headset in de pc te prikken en hij kan bellen met zijn eigen telefoonnummer. Opschalen is dus bijzonder efficiënt!

Telefonie & IT
De samenwerking met Lannet IT voelde ook in dit traject als vanouds goed. Kablau: Ze zijn gecertificeerd en weten echt waar ze over praten. Het is prettig om telefonie en IT in één huis ondergebracht te hebben. Want zeker nu we via onze pc’s bellen is er bijna geen onderscheid meer tussen die twee. Ze zijn eerlijk en verkopen geen ‘ja’ als iets echt niet kan. Dat geeft een vertrouwd gevoel!

Waarmee kunnen wij u helpen?

Partners