"We zijn verwend door de werkzaamheden van Lannet IT"

Patrick de Jong, Koflexwerk

Contact

Telefoon 0411 74 74 74

Direct bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 7.30 tot 17.00 uur.
Buiten kantoortijden bereikbaar voor spoedstoringen. Meer informatie? Support nodig?

Koflexwerk

Koflexwerk is opgericht in 2013 door professionals uit de uitzend- en detacheringsbranche. De oprichters van Koflexwerk waren al bekend met Lannet IT vanuit eerdere dienstbetrekkingen. De ervaring met Lannet IT was zo goed, dat zij besloten om alles op het gebied van ICT, software en infrastructuur wederom bij Lannet IT onder te brengen.
Nu werken zij dankzij Lannet IT in een gemanaged Hybride Cloud-omgeving die Koflexwerk helpt bij de snelle groei die zij de laatste jaren doormaken.

Behulpzaam en goed bereikbaar
Lannet IT heeft de juiste kennis in huis en werkt graag met korte lijnen, iets wat Patrick de Jong, financial controller van Koflexwerk, herkent in zijn eigen bedrijf: “In de uitzend- en detacheringsbranche zijn de lijnen erg kort: wij bellen vandaag iemand op met de vraag of hij morgen al kan beginnen. Lannet IT werkt ook op deze manier, als wij vandaag bellen met een probleem, dan wordt het dezelfde dag of uiterlijk morgen opgelost. Daarnaast is iedereen zeer behulpzaam, het maakt niet uit wie de telefoon opneemt, we worden altijd op een nette manier benaderd.”

Lannet IT staat altijd voor ons klaar
Dat Lannet IT al jarenlang goed kwaliteit levert is iets wat De Jong ook aangeeft: “Het maakt niet uit wanneer we bellen, tijdens vakanties, weekenden of in de avonden staan ze altijd voor ons klaar. Lannet IT ontzorgt ons, wij hoeven nooit bang te zijn dat iets niet naar behoren werkt, maar kunnen gewoon probleemloos ons werk doen.” De Jong is zelfs zodanig positief over de werkzaamheden van Lannet IT dat hij hen aanbeveelt bij andere bedrijven: “Deze bedrijven zijn ook erg te spreken over hun werkzaamheden. Ze zijn goed en snel in hun werk, dit horen we ook van anderen.”

Gewend aan en verwend door Lannet IT
De Jong merkt pas echt hoe ze gewend aan en verwend door Lannet IT zijn wanneer zij praten met partners van andere bedrijven, die hun IT zaken bij een andere partner ondergebracht hebben: “Ik herken niks van de verhalen die ik daar hoor. Als zij een storing hebben op maandag en dit doorbellen, kan er vaak pas op vrijdag iemand langskomen om het op te lossen! Als wij met een storing zitten en Lannet IT bellen, is het vaak meteen opgelost. En wanneer het toch wat meer werk blijkt te zijn, blijft Lannet IT hier eerlijk en transparant over. Kortom, een super partij om mee samen te werken.”

Waarmee kunnen wij u helpen?

Partners