"Lannet IT is persoonlijk, flexibel en meedenkend"

Toine Brock, TOBROCO

Contact

Telefoon 0411 74 74 74

Direct bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 7.30 tot 17.00 uur.
Buiten kantoortijden bereikbaar voor spoedstoringen. Meer informatie? Support nodig?

Werkwijze

Lannet streeft ernaar organisaties volledig te kunnen ontzorgen. Om dit te kunnen bereiken, werken we volgens een vaste formule met een aantal kernwaarden.

  • Doen waar je goed in bent
  • Transparante bedrijfsvoering
  • De beste kwaliteit technologie
  • Veiligheid staat voorop
  • Deskundige engineers
  • Uitstekende bereikbaarheid
  • Up-to-date-klantenadministratie

Doen waar je goed in bent
Bij Lannet geloven we dat je alleen moet doen waar je goed in bent. Voor ons is dat het ontwerpen, installeren, onderhouden en beheren van bedrijfsnetwerken. Voor overige taken – zoals het leveren van hardware en het trekken van kabels – werken wij samen met deskundige partners. Zij leveren rechtstreeks aan u. De leverancier blijft zo zelf verantwoordelijk voor zijn product of dienst. Wij staan altijd aan de kant van de klant en bieden u een onafhankelijk en objectief advies. Als u dat wilt, kunnen wij ook met uw vaste hardwareleverancier of webdesigner werken. Uiteraard coördineren wij het hele project van A tot Z.

Transparante bedrijfsvoering
De bedrijfsvoering van Lannet kenmerkt zich door een transparante opstelling. We maken vooraf heldere afspraken en u betaalt bij ons alleen voor wat u afneemt. Wij doen bijvoorbeeld niet aan vaste onderhoudscontracten of aan vaste bedragen per maand voor iets wat u mogelijk niet eens nodig heeft. U betaalt bij ons alleen op nacalculatie. Als wij vijf minuten bezig zijn om een probleem in uw systeem op te lossen, dan betaalt u ook vijf minuten. Ook rekenen wij geen marges op de leveringen van producten en diensten van derden. Hun facturen komen rechtstreeks bij u binnen. Bij Lannet geldt: what you see, is what you get. Zo weet u precies waar u aan toe bent.

De beste kwaliteit technologie
Lannet werkt met hard- en software die zich in de praktijk bewezen heeft. Dit betekent dat wij hardware adviseren van o.a. Dell, HP en Juniper. Op het gebied van software werken we met A-merken en beproefde technieken als Microsoft, Symantec, GFI en de managed-antivirusoplossing Kapersky. Zo garanderen wij u een snel, stabiel en veilig netwerk. Uiteraard kijkt Lannet eerst welke technologie het beste bij uw bedrijf past. Wij bieden automatisering op maat.

Veiligheid staat voorop
Wij maken wat u wilt, op één voorwaarde: wij doen geen concessies op het gebied van veiligheid en back-up. Lannet zorgt dat alleen geautoriseerde gebruikers kunnen inloggen op uw netwerk, met hun eigen inlognaam en wachtwoord. Zij hebben dan toegang tot de voor hen beschikbare programma’s en functionaliteiten. Niet iedereen hoeft tenslotte overal bij te kunnen. Ook zorgen we voor een geautomatiseerde en veilige back-up van het hele systeem, zodat u na een calamiteit weer snel door kunt werken.

Deskundige engineers
Bij Lannet werken zorgvuldig geselecteerde IT‘ers. Deze engineers hebben ruime ervaring met MKB-netwerken die variëren tussen drie en honderdvijftig werkplekken. Als u ons belt, krijgt u bovendien meteen een IT’er aan de lijn met verstand van zaken. Uw vragen worden direct beantwoord.

Uitstekende bereikbaarheid
Het team van Lannet is ook buiten kantooruren bereikbaar voor spoedstoringen, op één vast telefoonnummer. U hoeft daar geen contract voor af te sluiten; het is onderdeel van onze standaard service. Een bedrijfsnetwerk moet immers altijd in de lucht zijn.

Up-to-date-klantenadministratie
Wij houden onze klantdocumentatie zeer nauwkeurig bij in een beheersysteem. Onze IT’ers hebben met één druk op de knop al uw netwerkinformatie paraat. Dat is wel zo handig, als u belt met een concrete vraag.

Waarmee kunnen wij u helpen?

Partners